Sitemizde şuan toplam 1195 film bulunmaktadır.

4N1K izle

34
975.311
FILM BILGILERI 11 ay önce eklendi
4N1K izle

4N1K izle, 4N1K türkçe dublaj izle, 4N1K full izle, 4N1K hd izle, Yaprak çocukluktan beri hiç ayrılmadığı 5 kişilik arkadaş grubundaki tek kızdır. Hal böyle olunca Yaprak erkeklerin içinde kala kala kız olduğunu bile unutmuştur. 4N1K izle İlerleyen zamanda Yaprak, Barış ile tanışınca bambaşka bir dünyaya adım atar. Yaprak artık bir seçim yapmak zorunda kalacaktır.

Tür: 2017 Filmleri, En iyi Filmler, Gençlik Filmleri, Komedi Filmleri, Ölmeden izle, Romantik Filmler, Yerli Filmler

Yapım: 2017

IMDB Puanı: 6.2

Yönetmen: Deniz Coşkun

Oyuncular: Gözde Mutluer, Burak Yörük, Sina Özer, Hasan Denizyaran, Cemrehan Karakaş

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“4N1K izle” filminde 166 Yorum bulunuyor.
  1. 😂 - 3 ay önce demiş ki:

    Yorum

  2. Nur - 3 ay önce demiş ki:

    Yorum

  3. Ceren - 4 ay önce demiş ki:

    Açılsa bide offff

  4. blabla - 5 ay önce demiş ki:

    yorum

  5. hilal - 5 ay önce demiş ki:

    ya 2 dakika bi 2 dakika bizi insan yerine koyup filmi yükleseniz??? Bu kadar da mı zor? o kadar film yüklerken sadece buna mı gözünüz batıyo?!

  6. Klaus - 5 ay önce demiş ki:

    Ahh lanet girsin

  7. Glsm - 5 ay önce demiş ki:

    Arkadaşlar fabrika yapım ve yazari internete konulmasini yasakladığı için yok dvd si çıkacak

  8. Burcin - 5 ay önce demiş ki:

    Yorum

  9. melek - 5 ay önce demiş ki:

    neden açılmıyo

  10. Ejderha - 5 ay önce demiş ki:

    Yorummmm

  11. rujin - 5 ay önce demiş ki:

    gorum

  12. Irem - 6 ay önce demiş ki:

    Acilmiyor yaaaa

  13. hilal - 6 ay önce demiş ki:

    hadi amaaa. Bu kadar film yüklüyobiliyosanız bunuda yüklemek zor olmasa gerek.

  14. ela - 6 ay önce demiş ki:

    kaç ay geçti yaa açıl artık

  15. esra - 6 ay önce demiş ki:

    yorum

  16. rüya - 6 ay önce demiş ki:

    ulan herkes izliyo bir ben izleyemiyorum

  17. Zeynep - 6 ay önce demiş ki:

    Yorum

  18. Deniz - 6 ay önce demiş ki:

    Yorum

  19. İrem - 6 ay önce demiş ki:

    Ya açıl artıııkk

  20. Mustafa - 6 ay önce demiş ki:

    Yorum

  21. Bilmem ne - 6 ay önce demiş ki:

    Yorum yapıyorum şu an

  22. melina - 6 ay önce demiş ki:

    yorum

  23. ece - 7 ay önce demiş ki:

    inşallah açılır

  24. Mizgin - 7 ay önce demiş ki:

    Açılabilir misin cnm lütfen ama yaa ne zamandır seni bekliyorum ama ben

  25. ilayda - 7 ay önce demiş ki:

    Aciilll

  26. irem - 7 ay önce demiş ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    • Almina - 5 ay önce demiş ki:

      kardeşim izledin mi bi biz izleyemedik aq

    • Ömer - 3 ay önce demiş ki:

      Açılmüür gardaş!!!

  27. ayşe - 7 ay önce demiş ki:

    harika

  28. sema - 7 ay önce demiş ki:

    açılmıyor yaaaaaa

  29. Y - 7 ay önce demiş ki:

    Yorum

  30. buse - 7 ay önce demiş ki:

    yorum

  31. Melda - 7 ay önce demiş ki:

    İyii

  32. Tugce - 7 ay önce demiş ki:

    Kitabını beğendim filmini de izleyebilirsem beğeneceğimi düşünüyorum

  33. Vivi - 7 ay önce demiş ki:

    Iyi

  34. NAZLI - 7 ay önce demiş ki:

    Nie hiç bir sitede yookk!!! :(:(:(

  35. Nur - 7 ay önce demiş ki:

    Açıll

  36. Esma - 7 ay önce demiş ki:

    Açıl susam açıl açılsana ya

    • Eben - 7 ay önce demiş ki:

      Git sinemalarda izleyin

      • sunshine - 7 ay önce demiş ki:

        sinemalarda yok süper zeka

  37. isimsiz - 7 ay önce demiş ki:

    açılll

  38. Ayse - 7 ay önce demiş ki:

    Açılıyor mu

  39. Kezo - 7 ay önce demiş ki:

    Guzel

  40. xd - 7 ay önce demiş ki:

    açılsa güzel olabilirdi

  41. Bade - 7 ay önce demiş ki:

    Keşke açılsa :’)

  42. YUAUUD - 7 ay önce demiş ki:

    güzel

  43. Esila - 7 ay önce demiş ki:

    Harika

  44. Gizem - 7 ay önce demiş ki:

    Açılıyor

    • asdasd - 7 ay önce demiş ki:

      nasıl açtın

      • Mdbdm - 6 ay önce demiş ki:

        Nasıl açtın

  45. sude uçar - 7 ay önce demiş ki:

    güzele benziyo

  46. Eco - 7 ay önce demiş ki:

    Çoook güzel bir filme benziyo ana açılmıyoor?

  47. Hilalll - 7 ay önce demiş ki:

    Guzellldir umarım

  48. Emine - 7 ay önce demiş ki:

    Yorum

  49. Ödkdlslsl - 7 ay önce demiş ki:

    Lütfen film açılsın çok merak ediyorum lütfennn ??????

  50. isimsiz - 8 ay önce demiş ki:

    yorummu atmak gerek

  51. ccc - 8 ay önce demiş ki:

    yorum

  52. Blabla - 8 ay önce demiş ki:

    Açıl artık

  53. Oğuz - 8 ay önce demiş ki:

    Açılmıyor off??

  54. Selma - 8 ay önce demiş ki:

    Çok beğendim

  55. E - 8 ay önce demiş ki:

    Güzel

  56. Aleyna - 8 ay önce demiş ki:

    İzleyemiyorum

  57. Syhkz - 8 ay önce demiş ki:

    Yaa neden açılmıyo kitabımıda okuyorum ama hala açılmıyo siniirr

  58. Yaw he he - 8 ay önce demiş ki:

    Yaw merak edıyrem lutfen açıl artık

  59. buse - 8 ay önce demiş ki:

    yaa açılsın artık

  60. ilyd - 8 ay önce demiş ki:

    garip

  61. Heyka - 8 ay önce demiş ki:

    Yorum atınca mı oluyo

  62. zeynep - 8 ay önce demiş ki:

    Beklemekle ömrüm geçiyo

  63. Yurda - 8 ay önce demiş ki:

    Hala izleyemedim meraktan çatlayacam

  64. Nilsu - 8 ay önce demiş ki:

    Güzel bir film

  65. Ayse - 8 ay önce demiş ki:

    Guzel

  66. D - 8 ay önce demiş ki:

    Niye açılmıyor hiç bir yerden ya

  67. gizem - 8 ay önce demiş ki:

    yorum atınca mı açılıyo la

  68. ecem - 8 ay önce demiş ki:

    Lütfen acilsin

  69. Okurkuş N - 8 ay önce demiş ki:

    Filmi henüz izleyemedim ama hiçbir kitabın filmi kitabından daha güzel olamaz. Çünkü kitapta hayal gücü tavan olanaklar her şey mükemmel ama aynısını filme yansıtamayan yönetmenler olabiliyor. Fragmanlarından gördüğüm kadarıyla gerçekten başarılı bir film. Ne kadar film olarak görsekde ben değiştirilerek dizi olarak da izlemeyi çok isterim. Günümüz saçma televizyon dizilerinden daha iyi olacağını da düşünüyorum.

    • Sevval - 7 ay önce demiş ki:

      Dizi oluyor yaşasın

  70. Melek - 8 ay önce demiş ki:

    Lütfen açılsın

  71. Sinem - 8 ay önce demiş ki:

    4n1k 4 ağustosta tekrar sinemalara girdi eğer izleyemiyorsanız sinemadan izleyebilirsiniz size tavsiyem bu?

  72. şevval tohma - 9 ay önce demiş ki:

    4n1k ya çok güzel

  73. Buse - 9 ay önce demiş ki:

    Açılıyo

    • rümeysa - 5 ay önce demiş ki:

      Nasıl? Ben açamadım

  74. keberetesme - 9 ay önce demiş ki:

    Güzel

  75. sena - 9 ay önce demiş ki:

    site harika bir an çnce açılsın

  76. Merve - 9 ay önce demiş ki:

    Bence kitap filmden daha güzeldi kesinlikle

  77. İpek - 9 ay önce demiş ki:

    Çooook güzel

  78. Su - 9 ay önce demiş ki:

    4n1k!

  79. ece - 9 ay önce demiş ki:

    hiçbir sitede açamadım

  80. Sam - 9 ay önce demiş ki:

    Ne zaman acilacak

  81. asendi - 9 ay önce demiş ki:

    açılsın artık

  82. pouf - 9 ay önce demiş ki:

    film güzelde hemen açılsa harika olcak

  83. aley - 9 ay önce demiş ki:

    🙂

  84. Nur - 9 ay önce demiş ki:

    Sinemalarda izledim süper ya

  85. Samedcan - 9 ay önce demiş ki:

    Komikmiş

  86. bll - 9 ay önce demiş ki:

    güzel

  87. Sahara - 9 ay önce demiş ki:

    Burdan filmi izleyebilen var mı?

  88. Zehra - 9 ay önce demiş ki:

    Kitabı çok güzeldi umarım filmi de öyledir

  89. Sema - 9 ay önce demiş ki:

    Nereye gitsem bu film açılmıyor cildiricam ya diğer insanlar nasıl izleyebiliyor da ben izleyemiyorum

    • İsimsiz Okurkuş - 8 ay önce demiş ki:

      Sinemada izleyebilirdin.

  90. Hazal - 9 ay önce demiş ki:

    Açılırsa varya bu siteyi ünlü yapıcam heryerde önericem inşallah açılır.

  91. Zeynep - 9 ay önce demiş ki:

    Gencler ok.ru dan acinca aciliyo

  92. hazal - 9 ay önce demiş ki:

    daha ne kadar bekleyebilirizacaba

  93. konuk20 - 9 ay önce demiş ki:

    ne zaman açılacak :/

  94. Gamze - 9 ay önce demiş ki:

    Ya açıl lütfen filminde gidemedim ve çok merak ediyorum lütfen yaaa ?

  95. zeynep - 9 ay önce demiş ki:

    guzelmis

  96. İsim - 9 ay önce demiş ki:

    yorum 🙁

  97. azra - 9 ay önce demiş ki:

    allahım ne olur açılsın

  98. Betüliyah - 9 ay önce demiş ki:

    Hiçbir sitede açılmıyor film. Tahminen ne kadar daha beklememiz lazım internete düşmesi için?

    • eda - 9 ay önce demiş ki:

      yaklaşık 2.5 aymış

  99. buse - 9 ay önce demiş ki:

    of hadi

  100. buket - 9 ay önce demiş ki:

    offf açılsın artık yaa

  101. Blabla - 9 ay önce demiş ki:

    Umarım açılır ins

  102. eda - 9 ay önce demiş ki:

    acilsin ins

    • eda - 9 ay önce demiş ki:

      ayy benim addımda edaa

  103. Sims - 9 ay önce demiş ki:

    Hadi

  104. hatice - 9 ay önce demiş ki:

    çokkk merak ediyorum

  105. Merve - 9 ay önce demiş ki:

    Hiç bir sitede açılmıyor merak ettim bide

  106. fido - 9 ay önce demiş ki:

    Bence yorumsuz açılsa daha iyidir

  107. zeynep tamam - 9 ay önce demiş ki:

    güzel film

  108. Şeyma - 9 ay önce demiş ki:

    Yaa izleyebilen var mı bende neden açılmıyor?????

  109. asdf - 9 ay önce demiş ki:

    İzlemek için can Atıyorum

  110. kuşkuş - 9 ay önce demiş ki:

    çook güzell

  111. Byza - 9 ay önce demiş ki:

    Ne zmn acilcagini bilen var mi

    • ela - 9 ay önce demiş ki:

      ben biliyorum

  112. Sevim - 9 ay önce demiş ki:

    🙂

  113. Kimsesiz. - 10 ay önce demiş ki:

    Koşul olması bnce hoş değil. İzlemek için can atıyorum.

  114. Büşra - 10 ay önce demiş ki:

    Filmi cok merak ediyorum?

  115. alsya - 10 ay önce demiş ki:

    ya abi filmin gidemedim kaçırdım binbir türlü siteye girdim hiçbirinde açılmıyor yaa bari koymayın siteye en azından beklemekle geçmesin ömrümüz.internete veya televizyona konsun artık şu film de izleyelim yaa

  116. Ece - 10 ay önce demiş ki:

    Ya açılıyor ama ben izleyemiyorum internetim az lanet olsun

  117. Münevver - 10 ay önce demiş ki:

    Umarim acilirda izlerim

  118. Kayra - 10 ay önce demiş ki:

    Ya ailmiyor bende sadece fragmani o yüzden fragmanini defalarca izledim. (Bende bilmiyorum neden)

  119. UNCOOKİE - 10 ay önce demiş ki:

    ya açılmıyor izledim ama her sahneyi unuttum balık hafızalı bir okukuş bunu bir daha izlyemezse ölür z kaldı dizi olucak hala neyin kafası bu

    • Merfe - 9 ay önce demiş ki:

      Dizimi olcak?

    • alisya - 9 ay önce demiş ki:

      Dizi olcak mı dedin sen?OHAA!!Ne zamanmış?

    • İsimsiz Okurkuş - 8 ay önce demiş ki:

      Aynen ya.

  120. Sinem - 10 ay önce demiş ki:

    Kitabi mukemmel sinemada 3 kere filmine gittim ama hâla internete dusmesini bekliyorun

    • Kuş - 10 ay önce demiş ki:

      3 defami gidin insan az yalan soyler be

  121. yağmur şafak - 10 ay önce demiş ki:

    ne zaman vizyona gircek merakla bekliyorum

    • Damra - 9 ay önce demiş ki:

      Kardeş senin kafa güzelmi aylar önce vizyona girdi film

      • alisya - 9 ay önce demiş ki:

        yalnız arkadaş yorumu film vizyona girmeden önce atmış

        • İsimsiz Okurkuş - 8 ay önce demiş ki:

          Hayır iki ay önce, film vizyona girdikten bir ay sonra atmış.

  122. Gizem - 10 ay önce demiş ki:

    açılmıyor … internetle ilgili bir sorun olduğunu düşünmüyorum film ,film sitenizde yoksa bir açıklamaya yapabilirsiniz.

  123. Melisa - 10 ay önce demiş ki:

    Ya bence artık vizyona koysunlar 4 aydır bekliyom bunlar yüzünden zamanım gidiyor ???????

  124. Aleyna - 10 ay önce demiş ki:

    Neden açılmıyor

  125. isimsiz - 10 ay önce demiş ki:

    Acilsada izlesek

  126. sinem - 10 ay önce demiş ki:

    güzelmiş

    • alya - 10 ay önce demiş ki:

      NASIL ! SENDE AÇILDI MI ?

  127. Karbeyaz - 10 ay önce demiş ki:

    İzleyebilsem nasıl olduğunu görücem ama izleyemiyorum açılmıyor ??

  128. Dilara - 10 ay önce demiş ki:

    Mükemmel

  129. Siyask - 10 ay önce demiş ki:

    Sinemaya gittim ama tekrar izlemek için can atıyorum

  130. Yaprak - 10 ay önce demiş ki:

    Hiç bir sitede açılmıyor ya ömrüm beklemekle geçti offffff

  131. ecem - 10 ay önce demiş ki:

    inşallah açılır

  132. Duru - 10 ay önce demiş ki:

    Guzeldir insallah

  133. Elifnur - 10 ay önce demiş ki:

    Nasıl açılıypr? Sadece fragman açılıyor.

  134. arda - 10 ay önce demiş ki:

    arkadaşlar ço güzel bir film

    • mjgkhm - 10 ay önce demiş ki:

      nasıl izledin anlamadım 2 saattir deniyorum açılmıyor yardım eder msn

  135. şewal - 10 ay önce demiş ki:

    ayyy çok güzel

  136. Melek - 10 ay önce demiş ki:

    Mükemmel herkese tavsiye ederim

  137. Popopopop - 10 ay önce demiş ki:

    bu siteyee bayıldımmm

  138. nermin - 10 ay önce demiş ki:

    harika film bu siteye bayıldım

  139. Melisa - 10 ay önce demiş ki:

    Filmi ne zaman yükleyebilirsiniz

  140. xkjdjdkddl - 10 ay önce demiş ki:

    kitap muhteşemdi

  141. Anan. - 10 ay önce demiş ki:

    Bu site harika… Filmde çok güzel.

  142. djdjdjdjdj - 11 ay önce demiş ki:

    fragmanı güzel gibi filme bakıcam

  143. Sanane - 11 ay önce demiş ki:

    Bu site yeni olmasına rağmen çok hoş

  144. Özlem - 11 ay önce demiş ki:

    Fragmani cok beyendim filminide bakmak istiyorum ama daha bakamadim